14. dubna 2012

RYOR Aknestop řada

Zdravím děvčata a přeju hezký sobotní den, ačkoliv počasí je dnes nic moc. Dneska se spolu podíváme na řadu Ryor Aknestop. Mám ji už nějaký ten pátek a tak je tu čas shrnout si jeho zázračné či nezázračné účinky.


První kandidát je krém s fytosfingosinem (tohle slovo se snad nikdy nenaučím vyslovit) Parfemace je tak akorát, i vůně je příjemná, taková ta typická pro krémy. Konzistence je nelepivá a a celkem rychle se vstřebává a na to jak dlouho ho mám, tak ubývá docela pomalu. Plus dávám také jednoduchému a zároveň decentnímu obalu.


Dál tu máme všemi opěvovanou tyčinku. Obsahuje esenciální oleje z léčivých bylin. Vůní mi připomíná něco jako dezinfekci a jde cítit docela hodně. Aplikuje se při výskytu nějakého toho pupínku, který se objeví v tu nejnevhodnější chvíli a můžu říct, že opravdu pomáhá a ve srovnání s roll-onem od Garnier a E.L.F. je tenhle nejlepší, ale nestačí pupínek potřít jen jednou, samo balení i informuje, že je potřeby několikrát za den. 


Čistící pěna s mořskými řasami pěkně odlíčí a osvěží pleť. Před použitím se musí protřepat, je to něco na způsob dvoufázových odličovačů. Voní po mořských řasách
, ale není to moc příjemné aroma, aspoň pro mě ne. Je tu ale malé mínus, které musím tomuto výrobku udělit, a to, že jakmile už není moc obsahu v lahvičce tak po protřepání a následném dávkování pumpičkou je konzistence víc než pěnová spíš vodová. Na začátku byla ve vrchní části jakoby pěna ale převažovala vodová část a ta už nevytvoří tak hutnou pěnu jako na začátku.


Další na řadě je bylinné tonikum. Jeho vůně je stejně nepříjemná (pro někoho nemusí být) jako u čistící pěny. Je vhodné pro večerní dočištění a ranní osvěžení. Já ho teda ráno už nepoužívám, ale dřív ano. Výborně osvěží a dočistí zbytky make-upu.


A na závěr calming sérum antiakné. Tak tahle věc mi přijde naprosto zbytečná. Vůbec nevoní, spíš tak divně smrdí jako některé ty dětské malovátka co už nejsou moc ve formě. Konzistence je taková vodová, jako byste zředili krém vodou. A nezdá se mi, že by měl nějaké speciální slibované účinky. Na obalu je uvedeno: "Přípravek na zklidnění pleti, kde se vyskytují projevy akné, ale i projevy podráždění pleti a záněty...Pleť se zklidní, normalizuje, projevy podráždění ustoupí..." Nic z toho jsem teda nezpozorovala. Takže tento výrobek je podle mě k ničemu, možná tak jen do doplnění celé sady.


Nakonec bych chtěla shrnout tuhle řadu. Mé dojmy z ní jsou takové smíšené. Mám za to, že právě kvůli této řadě mi na obličeji zůstaly miniaturní červené flíčky a několik málo jizviček jakoby po akné, kterých se už asi nezbavím. Používala jsem totiž v té době jen tuhle řadu a občas jemný růžový peeling Neutrogena. Takže Ryor aknestop osobně nedoporučuju za sebe. Jediné co bych doporučila je Aknestop roll-on
A co vy? Máte s touhle řadou dobré zkušenosti?

2 komentáře:

  1. V pubertě jsem používala krém (hydratační? zmatňující?) a to tonikum. Byly to celkem fajn produkty, cenově příjemný. A pokud vím, tak to tonikum mi ani nějak výrazně nepáchlo. :-) Já si myslím, že používat roll-on několikrát denně by se nemělo. Co může být zázračnější podstatou takových těch přípravků "v nouzi", když už ten pupínek máte a chcete s ním něco dělat, než vysušování? A když se kůže přesuší, zůstává přesně ten červený flíček,protože je to moc agresivní. (Jsem si tedy odvodila z reakcí vlastní pokožky.) Myslím, že ty flíčky, pokud je to tohle, zmizí. Sice třeba za pár měsíců, ale zmizí, takže pokud nemáš extrémně špatnou pleť s jizvami, ale sem tam pupínek, tak je příště nepřesušuj, nech je být a ono se ti tohle zhojí.

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem používání této sady omezila, tak uvidíme jestli se mi to spraví nebo ne a když ne tak se svět nezboří a makeup to jistí :)

    OdpovědětVymazat