20. února 2013

5 náhodných faktů

Tento tag jsem potkala na jednom zahraničním blogu a líbil se mi. Je jen takový jednoduchý a bleskový a myslím, že by to pro začátek stačit mohlo, abych se hned nerozepsala o všech svých nejtajnějších přáních a touhách. (hehe)


Touto dobou sleduji Once upon a time a The vampire diaries a čtu Fifty shades of grey.



Ano, poslední dobou si stříhám vlasy jedině sama.




Právě teď mě při pohledu na mé temně modře nalakované nehty napadá právě tahle barva.



Mám ráda odvážný makeup, pokud jdu někam na párty, nebo oslavu, ale jinak jsem zastáncem líčení ve stylu Mily Kunis, přírodní tóny, které nevyřvávají do dálky.




Fialová je jediná barva na světě, kterou nemám v oblibě a marně byste ji u mě hledaly, snad jen v paletách očních stínů, kde se jí nejde vyhnout. Takže preferuji modrou.

(všechny obrázky jsou z google search)
Pokud máte chuť, svěřte se i vy s 5 náhodnými fakty o sobě :)


Žádné komentáře:

Okomentovat