9. dubna 2013

Avon Ideal flawless BB cream

Ani Avon nezůstal pozadu co se týká mánie BB creamů. Ale ačkoliv má na tubě napsáno BB, Avon jej spíše označuje jako lehký tónovací denní krém. Trošku tedy ty dvě růžové písmenka kříčící BB nechápu.


Podle oficiálního tvrzení má tedy splňovat následující:
Hydratovat pleť a sjednocovat její tón. Viditelně minimalizovat zarudnutí, zakrývat nedostatky a zjemnit pleť, která má prý lépe vypadat i po odlíčení.

S hydratací, sjednocením a zakrytím nedostatků si dovolím souhlasit, ale že by obličej vypadal po odlíčení líp? No rozhodně to nefunguje jako pečující krém a na pleti teda není poznat absolutně nic po odlíčení. Taktéž nepozoruju nějak zvlášť závratné zjemnění pleti a o zarudnutí vám neřeknu nic, páč na to nějak fatálně netrpím.

BB se velmi dobře roztírá a nevytváří masku. A i když jej Avon nazval lehkým tónovacím krémem, tak já tvrdím, že kryje více, než lehký tónovák a přitom jej na obličeji vůbec necítíte. Po nanesení není matný, tak je potřeba jej trošku přepudrovat.
Jediná věc, která se mí nelíbí je, podivná vůně dá-li se to tak nazvat. Jak mi makeupy od Avonu vždy příjemně voní, tak tenhle mi prostě smrdí.

Já jsem na zkoušku pořídila malé balení a myslím, že na léto si koupím i to plné.
Krém seženete v Avonu za příjemných 129 kč v pěti odstínech. Já mám jako obvykle nejsvětlejší Ivory.




Za nepříjemnou vůni tedy strhávám půlku měsíce.

Žádné komentáře:

Okomentovat