25. července 2012

Nic není pravdivé, vše je povoleno

Po dlouhé době vás opět zdravím. Mám hodně nápadů o čem psát, ale jsem teď o prázdninách nějaká líná své nápady zrealizovat. Asi minulý týden jsem pročítala blogy a narazila jsem na jeden článek, kde si slečna namalovala hezký slogan na zeď a hrozně mě to inspirovalo a tak i já jsem spáchala něco podobného. Pro začátek jsem zvolila krátký citát z mé nejoblíbenější hry, která se odehrává převážně v Itálii za dob renesance a to já absolutně miluju tyhle dvě věci pohromadě. A navíc je to hra úplně jiná, než které znám. Žádné nadpřirozené super efekty a příšery. Jen trošku sci-fi prvky sem tam.
Citát je to sice krátký a výstižný, ale přesto mi trvalo skoro dvě hodiny, něž byl kompletní. Samozřejmě jsem  průběh "veledíla" zdokumentovala.

Omluvte prosím ty ďubky na zdi...to je od "žvýkačky" na zeď, která údajně neodlupuje omítku (pche prejže)

Hrubý náčrt.






A tady už kompletní. Citát je v italštině a v překladu znamená "Nic není pravdivé, vše je povoleno". Je to motto řádu Assassinů. Líbí se mi víc jeho italská verze, než anglická (Nothing is true, everything is permitted), kterou s krásným italským přízvukem citují ve hře. Poslední dobou mám nějak slabost pro Itálii a všechno s ní spojené. 


Tak to je ode mě pro dnešek vše. 

Žádné komentáře:

Okomentovat