17. srpna 2012

Třpytím se

Sice už se nám prázdniny a letní měsíce pomalu blíží k finiši, ale když mě se doma nahromadilo tolik třpytivých srandiček na tělo, že to nejde nechat si je jen pro sebe. Ono přece i na podzim svítí sluníčko a pracně osmažená pokožka hned tak rychle nevybledne. Tak se na ten "malý arzenál" pojďme podívat.

Prvním je Skin So Soft od Avonu. Je to tělový olejíček a tak je trochu mastnější, ale pokud máte rádi efekt lesklých nohou, je to to pravé pro vás a k tomu třpytivý bonus. Nevím jen k čemu přirovnat tu vůni, je to taková ta klasická olejíčková, mě připomíná něco jako růže křížené jablkem :D Docela zajímavé je řešení olejíčku. V klidovém stavu je čirý a třpytky se líně poflakují na dně lahvičky. Po protřepání teprve nastane disko šou a zlaté třpytky se rozvíří a můžete vesele nanášet. 
Stál tuším 119,-




Dalším adeptem je tělový pudr Exotic Waters taky od Avonu. Mám ho už opravdu dlouho a předlouho mi taky ležel ve skříňce, poněvadž jsem si ho koupila, když jsem byla ještě v telecím věku a asi se mi líbilo balení či co. Každopádně na tomhle pudru se nemá co zkazit a já ho po letech opět objevila. Vůně je lehká nevtíravá, takový lehký vánek u moře. Je to na první pohled bílý jemný pudr, který po rozetření nahodí jemný stříbrný shimmer. Je tedy ideální i jako rozjašňovač na tvář. Ovšem zacházení a dávkování je tak trochu na pytel. Balení se otevírá otočením vrchu, ve kterém jsou dírky a těma mini dírkama se pudr vyklepává ven a na třeba na štětec se s tím dost blbě trefuje i když je tam těch dírek jen 5 a půl :D
Cenu si už fakt nepamatuju a on vlastně už ani stejně nejde koupit.


Tento svým balením sice do léta nepatří, je z vánoční edice, ale mám i jeho kolegu v růžovém balení. Tento červený voní po mandlích a bambuckém másle, růžový voní jako shnilá růže (a to beze srandy) Červený obsahuje pidi midi třpytečky do zlatova a kolega mini mini růžové. třpytky nejsou na první pohled skoro vidět. Rozzáří se až na sluníčku. Ze všech třpytítek co mám se tenhle třpytí nejmíň.
Stojí něco kolem 100,- a tenhle byl jen o vánocích a růžový už jsem v katalogu taky docela dlouho neviděla.


A tento nejnovější miláček, který jsem si okamžitě běžela koupit, když jsem se o něm dočetla u Rendy na blogu. Voní nádherně kokosem, to druhé kvítečko, co je na obale tam snad ani cítit není. Aspoň já teda cítím jen kokos, kokos a kokos. Kokosové a vůbec exotické vůně já ráda. Krém je zlatavý se zlatýma třpytkama, které krásně září. 
Stojí kolem 40,- a seženete ho v každém DMku, ale šup šup, je to limitka na léto.


A poslední zase od Avonu a ze všech nejvíc zářivý a třpytivý. Už je to taky nějaký ten pátek, co jsem si ho koupila. Byl někdy v nějaké zimní kolekci v období plesů a karnevalů. Je extrémně třpytivý, spíš skoro až stříbrný. Takový tekutý vílí prach doslova. Výrazné stříbrné třpytky září na míle daleko. Škoda, že už není k sehnání. Já jsem hrozná straka na takové věci :D


Tak to by bylo dnes vše.
Neplecha ukončena.

Omlouvám se za absenci fotek, jak výrobky vypadají na ruce, ale ať jsem se snažila sebevíc, můj foťák odmítal zachytit veškerou krásu a tak všechno vypadalo jako rozmazané nic a sem tam nějaká ta ubohá třpytečka.


27 komentářů:

  1. Já už vážně budu muset tu Baleu omrknout :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. Great post! I really love your blog :)

    outfit/feel so close♥blog
    bookface page

    I would really appreciate if you would check out my facebook page and I'd love to follow you if you do the same for me^^

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc ráda bych Tě ještě pozvala na moji právě probíhající GA u mě na blogu.
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/08/my-birthday-giveaway.html
    Dnes a zítra je poslední možnost se zúčastnit, než GA ukončím a vyhlásím vítězku.
    Třeba budeš mít chuť zkus své štěstí, pokud jsi tak už neučinila. :)
    Možná jsem Tě i pozvánkou trošku potěšila a co víš, možná budeš mít při losováí štěstí! ;-)

    P.S ten prvni pripravek od AVONU jsem mela a nebyla jsem s tim moc spokojena protoze malo trpytil a byl moc mastny..jednou jsem totiz od AVONU mela skvelej sprej se trpytkami a s timto se to nedalo srovnavat.

    OdpovědětVymazat
  4. lovely products and cute blog
    I'll be happy if you check out my blog too :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě samý novinky. Vůbec tyhle produkty neznám, super tipy - díky za ně. A chci se taky třpytit ;-)

    Giveaway Chanel ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. i love avon products! New follower, can't wait to catch up on your posts :)

    OdpovědětVymazat
  7. To letne balea bolo perfektne!skoda ze uz ani to nemaju :(
    A pri príležitosti tretích narodenín môjho blogu ťa pozývam na historicky prvú giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

  8. Gorgeous gal , Nice knowing u ,hope we can be friends

    Looks fantastic, and I love your blog! visit your sweet post and do comment my lattest post , would be great to PLEASE follow me back OK ! FOLLOW :) xx

    marcchanelette.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. I love avon! check out my blog! I am giving away a naked 2 palette!! http://madeofstarsblog.blogspot.gr/2012/09/urban-decay-naked-2-palette-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. amazing items and lovely presentation

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/




    (if you feel like you can also like my facebook-page: )
    http://www.facebook.com/pages/Amely-Rose/416413135039181?ref=ts&fref=ts

    OdpovědětVymazat
  11. Pekný post :)
    Poď na Estéé Lauder Giveaway! Hraje sa o rúž, lesk na pery a mini parfém :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  13. Hey hun, thanks for following and entering my competition. I'm now following you back, xoxo.

    OdpovědětVymazat
  14. hezky post :)

    Christmas is comming!
    Join giveaways on my blog and win luxurious cosmetics for you or for your friends!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/12/giveaway-vi_9388.html

    OdpovědětVymazat
  15. Třpytivé věci jsou nejlepší :-)

    U mě na blogu právě prbíhá ryhclá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit: http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/12/kdyz-jsme-s-bozskym-leteli-pred.html

    OdpovědětVymazat
  16. same lakave vecičky. Ten olej od Avonu mám tiež, no ešte som ho neskušala. Asi ešte neprišla jeho chvila.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  17. baleu som vonala, ale akosi mi nesadla vona:(

    OdpovědětVymazat
  18. These products all look wonderful. I would be most interested in trying the first one.

    <3 Melissa
    http://wildflwrchild.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Áno, ako správna straka všetky trblietky úplne milujem, avšak na tele ich nejak neobľubujem :(
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. To od té Balei- to musí být nádherná vůně! Miluju vůni kokosu! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. Škoda, že nejsou ty fotky na ruce, docela jsem byla zvědavá, plánuji si totiž nějaký takový výrobek pořídit :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se to na ruce vyfotit, ale foťák nechtěl spolupracovat :( tak malinké třpytečky nechtěl brát.

      Vymazat
  23. Avon magic shimmer gel jsem také měla a byl super ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho mám šíleně dlouho a je mi líto ho vyhodit. :D Kupodivu pořád slouží, jako kdyby byl nový a pořád hezky voní.

      Vymazat