5. dubna 2013

Oční stíny Dermacol Moon touch

Tyto stíny jsem si prvně pořídila úplnou náhodou. Při brouzdání po nákupech jsem se zastavila u stojanu Dermacol a co mě na první pohled uchvátilo, byly stříbrné třpytivé stíny. I když jsem jim moc nadějí nedávala, musela jsem je mít. Několik málo dní před "osudovým" setkáním jsem byla na koncertě Epicy a Simone měla dokonalé stříbrné stíny, které se nádherně třpytily a tyhle od Dermacolu vypadaly přesně stejně.

Jaké bylo moje překvapení, když jsem stíny doma vyzkoušela. Stačilo do kalíšku jenom sáhnout a měli jste barvy na celé víčko a navíc úžasně jemná textura. Stíny drží celý den jako přibité a nepotřebují ani bázi. Horší je ale tu krásu dostat dolů. Máte potom třpytivý celý obličej. Po takovém nadšení jsem musela mít ještě nějaké další barvy. Postupně jsem si koupila další 3, ale ta první stříbrná je z nich nejlepší. Má nejintenzivnější barvu. Bohužel mě zklamal odstín č.1. Stíny jsou hrozně suché a dělají hrozné hrudky, špatně se nabírá a to mě celkem mrzí, protože barva je nádherná. Mám ale takový pocit, že tohle je problém pouze individuálních kusů. Narazila jsem na tento problém v DMku již několikrát a pokaždé to "schytal" jiný odstín. Musíte tedy vybírat pečlivě. Poznáte to tak, že když se na kelímek se stínem podíváte z boku, uvidíte jak je vyschlý a nesedí přímo na stěnách kelímku a je trošku popraskaný.Problém této konzistence je, že ubývá mnohem rychleji. 

Abych to shrnula, tyhle stíny jsou jednoznačně jedna z těch nejlepších věcí, co můžou naše drogerie nabídnout a myslím, že jsou dokonce lepší, než věhlasné Color Tatto. Dermacol jsou sice všechny třpytivé, ale vzhledem k tomu, když porovnám cenu a množství, tak jsou jednoznačně vítězem právě Moon touch, protože za 149 Kč (cena bývá různá) dostanete kelímek o objemu 4,9g a máte na výběr 12 barev, kdežto Color tattoo zhruba o stejné ceně ani neuvádí gramáž stínů, kelímek je zbytečně velký a těžký a stínu tam zrovna moc není a na výběr jsou pro mě nudné a nezajímavé barvy. Jó kdyby nám sem milí zlatí zaoceánští přátelé poslali ty nádherné barevné odstíny a né jen zase typické nudné klišé.

Zde prosím odstíny, které vlastním




Zmiňovaný "vyschnlý" stín.








Celkové hodnocení:
Ubírám půl měsíce za nepodařený a suchý stín č. 1


Žádné komentáře:

Okomentovat