18. července 2013

Maybelline Colorsensational - Shocking coral & Coral tonic

Ahoj, ahoj. Dlouho tu nebyl žádný článek. O prázdninách je zkrátka strašně málo času. V pondělí jsem se vrátila z Masters of Rock a možná pro vás udělám zase nějaký random post z tohoto festivalu. A následující pondělí zase fičím na dovolenou na Slovensko, ale pokusím se přednastavit nějaké články, aby tu zase nebylo pusto a prázdno.

Dnes vám povím o slavných rtěnkách Maybelline colorsensational. Nedávno se jejich řada rozrostla o letní neonové odstíny. Já měla prvně doma MAC viva glam Nicki a jednou při návštěvě DM drogerie mě trkla do oka Shocking coral a její podoba právě s Viva glam a protože ta už byla z nabídky MAC stažena, koupila jsem si i tu od Maybelline. Co vám budu povídat, barva je opravdu nádherně sytá neonka. I když nemohla jsem se rozhodnout, kterou si odnesu, protože Coral tonic mě taky uchvátila, tak jsem se pro ni pak později vrátila.

Balení mají klasické vysunovací s barevně odlišnými víčky, podle barevné škály, do které odstíny spadají. Líbí se mi to, protože to usnadňuje identifikaci v šuplíku na první pohled, aniž bych je musela skladovat dnem vzhůru, což nemám ráda. Buď jsem slepá, nebo co, ale netuším jakou mají rtěnky gramáž, ale tipuju na ty klasické 4 gramy cca. (rozhodně jsou větší, než ty MACovské)

Mají krásně krémovou a příjemnou texturu. Nanáší se jedna báseň a kryjí okamžitě v první vrstvě, akorát jsou svou velikostí malinko neohrabané při vykreslování kontury rtů v případě, že nepoužíváte štěteček na rty. Já jej používám až při finální úpravě a mírné rozetření kontur do ztracena, abych neměla příliš ostré linie a naprosto mi tento postup vyhovuje.

Vydrží dost dlouho a přežijí i nějaké to jídlo a pití, ale jak tomu bývá u výrazných rtěnek, je pak hrozně vidět, když se začne ztrácet a zbyde vám jen kontura, takže je potřeba při velkém množství jídla a pití lehce přemáznout a můžete hodovat dál.

Rtěnky jsou k sehnání v každé DM drogerii a stojí něco kolem 139-169 Kč, nepamatuju si už přesně. Za mě rozhodně vřele doporučuju. Nádherné, syté a dlouhotrvající barvy nejen na léto.





Neonky se blbě fotí :( 





4 komentáře:

  1. Aw,so cool I have the same colors and I love it.*__*
    I like your blog. Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpovědětVymazat
  2. Whoa, these look so pigmented! Love the colours! :D

    Would you like to follow each other on GFC/Bloglovin? Junniku blog [Click!]
    - A Korean fashion, beauty and lifestyle blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sure why not :) And yes, lipsticks are great pigmented and realy bright.

      Vymazat