21. července 2013

TAG: Právě teď

Už dlouho jsem nedělala žádný tag a tenhle se mi na blozích hrozně líbí a tak jsem si ho také vypůjčila. Tenhle se jmenuje Právě teď a sestává z činností a objektů, které se mě týkají právě v těchto dnech. Za měsíc, či týden tomu může být třeba úplně jinak.


Knihy

Miluju seriál Hra o trůny a jelikož jsem se nechtěně dočetla o úmrtí mé oblíbené postavy, které má být jedním z nejsmutnějších okamžiků (je normálka, že vaše oblíbené postavy umírají jako na běžícím páse) a chci vědět jak zemře a nechci rok čekat, pustila jsem se do čtení knižní podoby a právě teď čtu druhou knihu s názvem Střet králů.



Hudba

Moje kamarádka už delší dobu miluje italskou folk-power metalovou kapelu Elvenking. Já je znala taky, ale až do letošních Masters of rock jsem tomu nevěnovala nějak velkou pozornost a na koncert jsem se šla podívat s ní. A co se nestalo. Zamilovala jsem se taky a teď neposlouchám skoro nic jiného.



Parfém

V létě moc parfémy jako většina nepoužívám, nemám zkrátka na ty těžké vůně vůbec chuť v takovém parném počasí, takže sahám po tělových sprejích z Avonu.

Make-up

Tak jako nemám chuť na parfémy, nebaví mě moc ani líčení. Ono člověk se v létě zkrátka neustále potí a hlídat si, kde se mi něco roztéká, no děkuji pěkně. Věnuji tedy pozornost spíše jen očnímu makeupu, který i ty horka přežívá bez újmy.


Co teď nosím

Letní klasika - tílko, kraťasy a žabky, když jdu někam do města, tak vystřídám za lehké šaty.

Jídlo

Pořád nějaké grilovačky a opékačky a tak není o špekáčky a maso nouze. A samozřejmě zmrzlina.

Guilty pleasure

Volno, moooc volna a dlouhé vyspávání.

Ničí mě

Brácha, který sežere absolutně všechno a nikomu nic nenechá. (jsme doma čtyři sourozenci, tak si dokážete představit jakou melu způsobí jeden nenažraný) Např. nedávno, když měl krizi, odnesly to zdobící kuličky na dorty a perníky a jednou dokonce i citronová poleva v prášku. A samozřejmě, že na něm to sťápané množství jídla není vidět, jak nefér :(

Raduji se z...

Nových přírůstků do mé kosmetické sbírky, slunečného počasí a každé chvíle strávené s kamarády.

Těším se na...

Dovolenou na Slovensku a až se jednou, třeba za rok konečně podívám do mé vysněné Itálie.

Wishlist

Toužím po štětcích Real Techniques a nějaké paletě od Urban Decay.

Co se mi honí hlavou

Právě mám záložku v knížce na kapitole o Jonu Sněhovi (ha český překlad zní tak blbě) a jdu se do ní pustit. Jeho kapitoly mě baví ze všech nejvíc, on je jedna z mých nejoblíbenějších postav.


1 komentář: