19. října 2013

Figs & Rouge Peppermint a tea tree

Mnozí z vás určitě znají tento balzám díky beauty boxům, které u nás donedávna vycházely dva nejvíce si konkurující a tak se spojily v jeden a tak vznikl Ladybox s logem Senzaboxu. Já ve svém našla verzi Peppermint s tea tree.

Balzámek je v roztomilé kovové plechovce s krásným designem, logo Figs & Rouge je dokonce vystouplé. Víčko se nešroubuje, je jen nasazovací, bez závitů. Samozřejmě, že někomu také vadí, že do kelímku musí sahat prsty, já je používám jen na doma, tak mi to nevadí. Balzám se pyšní  100% organickým složením, což můžu zcela potvrdit, protože v létě byly příšerné vedra a balzámek je bohužel nepřežil a zdrcnul se. (Tímto jej prohlašuji za oficiálně první kosmetickou věc, která se mi kdy zkazila vlivem teploty. Ať žijou konzervanty a parabeny že jo. :D) Nepomohlo ani přemístění do lednice, to jeho stav ještě zhoršilo a řeknu vám smrdělo to opravdu vydatně a nakonec chudák skončil v koši, ale mini plechovku jsem si schovala. 

Přejdeme ale k tomu, co vlastně umí. Balzámek nádherně a svěže voní, jako pasta na zuby díky tomu peppermintu a takové balzámky já mám moc ráda. Krásně osvěží a prokrví rty. Konzistence je velmi měkká s malinkýma hrudkama, které se na rtech lehce rozetřou. Hned po nanesení hezky chladí a úžasně hydratuje. Když mi jednou docela dost vyschly a popraskaly rty (Zapomněla jsem si s sebou v tom parném létě vzít na přespání ke kamarádce balzám a moje rty asi dostaly šok, když se jim nedostalo žádného mazadla.) a nepříjemně pálily, tak jsem si je večer natřela tímto balzámkem a do rána byly zase ve formě. Dá se samozřejmě nanést na jakékoliv suché místa na těle, ne jen na rty, ale myslím si, že při velikosti balení by vám balzám zmizel téměř okamžitě a je podle mě naprosto zbytečné jím takto plýtvat. Vyrábí se ale samozřejmě i verze ve větším balení a to 17 ml, menší verze mají jen 8.

Samozřejmě má své velké mínus a to je to, že se velmi rychle kazí. Četla jsem o tom už na více blozích, že se to stává a tak už si asi další balzám nekoupím ačkoliv mě velmi lákají další vůně na vyzkoušení. Možná si ho tak jedině koupit na zimu a do léta jej vypotřebovat.
Balzámy se dají koupit v různých e-shopech za ceny kolem 139 Kč za malá balení a 169 Kč za velká balení.





Žádné komentáře:

Okomentovat