15. října 2013

Seriálová sezóna 2013/14 - novinky, které mě zaujaly

Přeju všem hezké úterní odpoledne. Dnes bych vám ráda představila seriály, které jsou v této sezóně novinky a zaujaly mě. Jak možná někteří víte, jsem seriálový maniak a dávám jim přednost před filmy. Nemám vyhrazený určitý žánr a snesu téměř všechno, kromě válečných seriálů s výjimkou Bratrstva neohrožených.



Nejvíc jsem se těšila na premiéru Ospalé díry (Sleepy Hollow). Mnozí z vás určitě viděli filmové zpracování s Johnny Deppem v hlavní roli. Příběh seriálu je v podstatě na stejném principu dějové linky, ale mnohem lepší a nadupanější. Hlavními postavami jsou charizmatický Ichabod Crane a Abigail "Abbie" Mills, kteří se snaží zastavit bezhlavého jezdce, jenž má v plánu vyvraždit celé město Sleepy Hollow. Nejzajímavější je na tom ale to, že Ichabod i Jezdec pocházejí z období Americké revoluce a oba byli po celé dvě a půl století "zmražení" a probuzeni až teď. Fascinuje mě tato část dějin USA a proto je mi velmi sympatický i tento seriál. Líbí se mi jak Ichabod poznává pro něj úplně jiný a nový svět a hlavně jeho dobové oblečení a šarmantní chování a jeho oslovování Abbie "leftenant" (lieutenant). A spousta skvělých hlášek z jeho strany. Seriál je místy i šmrncnutý horrorovým žánrem.




Fanoušky Marvelovských komiksů určitě bude zajímat další seriál, kterým je Agents of S.H.I.E.L.D. Navazuje přímo na události z filmu Avengers, takže kdo jej neviděl bude mít problém s pochopením děje. Doporučuju tedy shlédnout ještě před seriálem. Kdo by ale čekal, že uvidíte oblíbené hrdiny z filmů Iron Man, Hulk, Thor apod., je na omylu. V seriálu uvidíme jinou partu, než tu, kterou S.H.I.E.L.D. povolal v Avengers až na šéfa, kterého hraje jak ve filmu, tak v seriálu Clark Gregg.



Poslední dvě novinky jsou spin-offy (pro případ, že nevíte, co je "Spin-off") k už dobře známým seriálům, které se už mají nějakou tu sérii odvysílanou.



Prvním je The Originals, který patří k The Vampire diaries. Soustředí se na osudy a události kolem rodiny původních upírů, čili Klaus, Rebekah a spol. v jejich novém útočišti v New Orleans. 




A posledním je spin-off k Bylo nebylo (Once Upon a Time), Bylo nebylo v Říši divů (Once Upon a Time in Wonderland). Všichni jistě znáte slavnou Alenku v říši divů. Zvykem tvůrců seriálu Once Upon a Time je podat klasické pohádkové příběhy v úplně jiném úhlu. Ke stejnému konci, který dobře známe se dopracujeme úplně jinými událostmi. A tak je tomu i novém OUaT in Wonderland, kde Alenku považují za duševně nemocnou, když doktorům vypráví o svém dobrodružství. Nabídnou jí lék zapomnění a ona přijme už jen proto, že ztratila svou lásku. V pravý čas ji ale přijde zachránit Králový spodek a bílý králík, s kterými vejde do Říše divů.









A na závěr seriál, který ještě neměl premiéru, ale patří k těm, které mě také zaujaly. Je jím The 100.
Děj se odehrává devadesát sedm let poté, co nukleární válka zničila civilizaci. Vesmírná loď, která je domovem posledních lidských přeživších, vyšle zpátky na Zemi sto mladých delikventů. Ti mají za úkol zjistit, zda je planeta schopná nové kolonizace...
Seriál vzniká na základě knižní předlohy od Kass Morgan.




2 komentáře:

  1. Na Sleepy Hollow se dívám už od prvního dílu, už ani nevím jak jsem na něj narazila, ale moc mě zaujal a vážně mě baví,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ani já nevím, kde jsem na něho přišla já :D vždycky se dostanu k seriálům úplnou náhodou, nebo na doporučení od někoho.

      Vymazat