20. března 2013

Báze pod oční stíny Avon supershock

Tak už i Avon se vytasil s bází pod oční stíny a že mu to teda trvalo, takže hned, jak se v katalogu objevila, musela jsem ji mít a vyzkoušet. Sežene ji za krásných 79 Kč a myslím, že za 3 gramy, které vám vydrží hodně dlouho, je to velmi příznivá cena.


Balení je hrozně roztomilé. Malinká sklenička s černým šroubovacím víčkem. Velikost je tak akorát, takže se do něj dobře sahá pokud nejraději nanášíte bázi prsty. Bohužel mě trochu takto řešená balení vadí, protože jsem zvyklá nosit delší nehty a vždycky se mi báze zaryje pod nehet. Takže tady jedno malé bezvýznamné mínus, ale dál už jenom kladně. 

Avon avizuje, že báze má matovat, vyhlazovat a zlepšovat texturu víčka a tím pádem se stíny mají lépe nanášet a neblednout barvy a já jen přikyvuju a souhlasím. Báze je krásně příjemná a šlehačkovitá, takže se dobře roztírá a rychle na víčku zasychá. Vytvoří sametový efekt a stíny na ní krásně drží. Nevšimla jsem si ale zvýraznění barev, jsou stejné jako bez báze, ale v průběhu dne se nikam neztratí a nevyblednou. Stíny s ní vydrží celý den a večer vypadají stejně tak, jako vypadaly ráno.

Báze se prodává v jednom univerzálním odstínu, který sedne všem. Po nanesení je báze skoro průhledná neviditelná, takže žádné obavy bledulky.




Závěrem bych tedy řekla, že tahle báze se Avonu opravdu povedla a uvítala bych možná i více verzí, jako třeba bílá, která by krásně vytáhla barvy očních stínů.

Hodnocení je tedy plný počet.



1 komentář:

  1. Taky jsem s nima spokjená, akorát mám trochu pocit, že při dlouhodobějším používání mi trochu natekly víčka. Ale zase už na nich nemám tolik záhybů. :D Ne, vážně, asi si dám pauzu a uvidím.

    OdpovědětVymazat