8. března 2013

Řasenka Super Extend Extreme

Nejsem příliš velká fanynka drahých řasenek. Právě v tomhle ohledu spoléhám na fakt, že ne jenom obsah je u řasenek trefa do černého. Velký podíl na výsledku mají i samotné kartáčky.

V mé sbírce proto převládají řasenky od Avonu, protože se mi nechce v drogérce dávat za řasenku běžně kolem tří stovek. Ano hádáte správně, nenechala jsem se zlanařit mánií kolem Maybelline One by one.

Dnes tedy o této žluté krásce zvané Super extend Extreme. Avon měl v nabídce ještě její kolegyni Super extend, která byla v černém obalu se žlutým nápisem. Tato novější verze má barvy balení přesně naopak. Ostatně ta žlutá se mi líbí, nemusí to být pořád jen nudná černá. 




Dostáváme se ke kartáčku, ten je silikonový, které mimochodem já mám radši, než ty klasické. 
 Má dvě různé délky štětinek seskupených naproti sobě. Když jej pootočíte vidíte ty kratší a když pootočíte znovu, vidíte delší. Řasenka obsahuje i malinká mikrovlákna, která mají řasy extrémně prodloužit (soudě dle názvu). Jenže já nevidím prodloužení vůbec žádné, ani fň. Jako nedám na řasenky z Avonu dopustit ve většině případech, ale tahle se trochu nepovedla. Moje řasy jsou hodně světlé a troufám si říct, že i dlouhé, takže v podstatě každá řasenka na nich vypadá dobře, ale efekt tady té se mi prostě nelíbí. Sami můžete na fotkách vidět, že to s řasama kromě zabarvení lautr nic neudělá. Akorát je ještě zatíží a pak jen trčí nenatočené líně dopředu a navíc to vypadá, jako bych jich měla málo. Takže tuhle řasenku už si podruhé nekoupím. Kromě hezkého žlutého balení na ní nic není. Také ale Avonu nemůžu upřít velké plus za to, že jejich řasenky v případě že mají na tubě nápis "Black", tak je to opravdu černo-černá a žádná vybledlá šedivka.



závěrečné hodnocení tedy tři měsíce



Žádné komentáře:

Okomentovat