24. března 2013

Beauty blogger tag

Dnes mám pro vás počtení k nedělní siestě, takže pokud tyto takzvané "tagové" články nemusíte, tak je jenom na vás, jestli se rozhodnete číst dál. Hlavu vám za to samozřejmě neutrhnu :)
Tento tag jsem viděla na jednom americkém blogu a moc se mi líbil. V českých vodách jsem ho ještě nepotkala, takže pokud by se vám taky líbil, směle se do něj pusťte ať mám zase po nedělích co číst já.
Ačkoliv měl název Beauty blogger tag, většina otázek se moc ke kosmetice nevztahuje.


1. Máš od přírody kudrnaté, nebo rovné vlasy?

Kudrnaté nekudrnaté...každý vlas jinak a při sebemenším stupni vlhkosti vzduchu vypadám rázem jako ovce.


2. Jaká je tvoje přírodní barva vlasů?

Světlá rezavo-hnědá

3. Barvíš si vlasy sama, nebo chodíš do salonu?

Barvím sama a nestěžuju si.

4. Jak často si myješ vlasy?

Mám to štěstí, že nepatřím mezi ty, kterým se chudákům mastí vlasy sotva si je stačí usušit a tak mi to dvakrát týdne stačí.

5. Nosíš každý den stejný účes, nebo jej měníš?

Většinou mám vlasy rozpuštěné a doma je nosím v culíku. Občas si ale pohraju a udělám nějaký ten cůpek.

6. Děláš si sama manikúru/pedikúru, nebo chodíš do salonu?

Mě to baví, takže sama.

7. Jak často obměňuješ lak na nehtech?

Každý týden dělám jiné.

8. Lakuješ si nehty na nohách i zimě, nebo jen v létě?

V zimě to flákám, protože se nikde nevystavuju, ale v létě jo, protože nehty na nohách vypadají divně nenalakované. Vždycky aspoň tělový lak pro lepší pocit.

9. Jak dlouho ti zabere udělat si makeup?

 Dokážu si udělat makeup za 10 minut, ale taky za hodinu. Záleží na situaci, kam se chystám.

10. Čím začínáš? Obličejem, nebo očima?

Když nestíhám a potřebuju nechap makeup chvilku "usadit" tak dám první makeup a mezitím oči a pak přepudruju obličej, ale většinou začínám očima, hlavně, když se líčím na večer výrazně, abych si nezničila makeup napadanými stíny.

11. "Sbíráš" makeup, nebo jen kupuješ, to co právě potřebuješ?

Jsem šílená straka a přiznám se bez mučení, že makeup "sbírám".

12. Jak často nosíš umělé řasy?

Umělé řasy se mi hrozně líbí, ale nechce se mi je lepit každý den, tak je nosím jen na zvláštní příležitosti.

13. Děláš si každý den kompletní "full face" makeup?

O víkendech a když jsem doma se s makeupem nedělám.

14. Děláš si makeup i když jsi sama doma (nebo s rodinou)?

Jak jsem zmínila v předchozí otázce, o víkendu nechávám obličej dýchat a občas, když potřebuju něco otestovat, tak to dělám právě o víkendech a pozoruju účinky.

15. Jsi schopná vyjít z domu bez makeupu?

Jelikož bydlím na vesnici, tak mi nedělá absolutní problém vyjít ven bez makeupu.

16. Kolik "high end" produktů máš?

Na "high end" kosmetiku si moc nepotrpím, jednak to mám do Sephory šíleně daleko a ze zahraničí objednávat neumím, ale něco málo, co by na prstech spočítal by se z high endu našlo.

17. Jak často myješ svoje štětce?

Myju je každý víkend, ale občas na to zapomenu. Jinak po každém použití je dezinfikuju sprejem na štětce od E.l.f.u

18. Plánuješ si OOTD každý večer, nebo se rozhoduješ až ráno?

Rozhoduju se vždycky až ráno.

19. Jak často měníš kabelku?

Hmm jelikož mám kabelky dvě, tak je moc neměním no.

20. Kdy chodíš spát a kdy vstáváš?

Jak se podaří. Nemám zavedený nějaký režim, kdy přesně v kolik hodin půjdu spát a kdy vstávat (když nepočítám dny, kdy je škola). Jsem schopná jít spát v 11 večer, ale i ve 4 ráno.

21. Jak často a kdy cvičíš?

3x týdně minimálně.

22. Pravák, nebo levák?

Pravák

23. Jak jsi vysoká?

Vůbec netuším, už je to několik let, co jsem se naposled měřila a od té doby, co jsem přerostla metr vylepený na skříni v ložnici nemám páru. Tipla bych to ale nějak mezi 170 a 180 cm.

24. Umíš nějaký cizí jazyk?

Jelikož se angličtinu učím už 12. rokem, tak si troufám tvrdit, že tu umím a pak ještě nějaké základy ruštiny.

25. Kolik máš domácích mazlíčků?

Jednoho psa, jednoho kocoura a dva křečky.

26. Jak často jsi na Bloggeru?

Když ne každý den, tak aspoň každý druhý.

27. Pročítáš si komentáře na blozích?

Baví mě pročítat si ostatní komentáře a jejich názory a pobaveně kroutím hlavou nad přihlouplými a primitivními anonymy.

28. Sepisuješ si seznam věcí, které musíš vyzkoušet, když je vidíš někde na blogu?

Kdybych to dělala, už bych se po tom seznamu mohla sklouznout minimálně do mé milované Itálie :D

29. Jak si vymyslela název tvého blogu?

Jednoduché a prosté - podle oblíbené písničky Lost in space od Avantasie. Adresa blogu je ovšem jiná...LiS už bylo tak nějak zabráno.

30. Jaký foťák používáš k focení na svůj blog?

Canon PowerShot A710 je ve své třídě už tak trochu veterán, ale pořád slouží dobře.

31. Jak často uklízíš dům/byt? (Denně, jednou za týden, jiné)

To sou mi teda otázky...nemáme v uklízení domu žádný pevný řád, prostě se uklidí až když se přes ten bordel nedá chodit. (Samozřejmě, že je v tom trochu hodně nadsázky) 

32. Jaká je tvoje oblíbená barva?

Černá a šedá (nejsem žádný pesimista, nebo tak, mám raději tlumené barvy)

33. Jaký je tvůj oblíbený beauty/fashion časopis?

Časopisy už nečtu.

34. Kleješ (aka Mluvíš jako dlaždič)?

Tuplovaný dlaždič :D

35. Co děláš ve zbytku času?

Všechno možné...jdu ven, čtu si knížku, experimentuju s kosmetikou....

Žádné komentáře:

Okomentovat