28. března 2013

"Odličovací ubrousky" Huggies baby wipes

"Odličovací ubrousky" používám ve všední dny, když přijdu ze školy a chci setřít makeup z obličeje a ulevit mu tak. Doma přece makeup nepotřebuju. Slovo odličovací záměrně píšu do uvozovek, protože raději používám ubrousky pro miminka, neboť mi přijdou lepší a taky cenově výhodnější, než ty primárně určené na odličování. A taky šetrnější. Přece jenom miminka nesnesou leccos. 

Já jsem si oblíbila právě Huggies baby wipes už jen proto, že mají rozkošný obal, který zaujme na první pohled. Roztomilé barevné otisky ručiček miminek. Balení obsahuje 64 ubrousků, které voní lehce a příjemně po okurkách. Zavírá se klasicky "lepítkem", takže musíte hlídat, jestli někde není skulinka, kterou by ubrousky mohly zbytečně vysychat.


Ubrousky jsou vlhké akorát. Nejsou ani moc suché, ani příliš mokré. Jsou pevné a nerozpadají se při stírání makeupu. Jejich odličovací schopnost je velmi úctyhodná. Jeden ubrousek si hravě poradí s lehkým denním makeupem a micelárka už toho potom moc na práci opravdu nemá. Pleť je po použití krásně osvěžená a zklidněná. Ubrousky neobsahují alkohol a navíc mají rozkošný reliéf medvíků.



Nepamatuju se už, kolik stály. Kupovala jsem v Penny marketu v akci, kdy byly dvoje za cenu jedněch a mám dojem, že stály něco kolem 50 korun, takže mi to přijde jako dobrý kauf a já je prostě miluju.
Už jen kdyby měly zavírání řešené zaklapovacím víčkem, byly by ještě lepší.
Takže za to ubírám půl měsíce.




Žádné komentáře:

Okomentovat