2. března 2013

Sleek I Divine Original

Paletky Sleek jsou asi všem dobře známé. Tato patřila mezi mé první, které jsem si od této značky pořídila. Tehdy v nabídce zrovna nebyla žádná ultrabarevná limitka a nudných hnědých mám doma až až a tak jsem si vybrala tuto.


Paletka má elegantní matný černý obal s lesklým logem Sleek (přesně taková, na které jde vidět každý binec) uvnitř je velké zrcátko a klasický houbičkový aplikátor, který už asi nikdo nepoužívá. A naštěstí pro moje nehty jde snadno otevřít, ale zase se neotevře sama od sebe v kabelce. (joo zdlouhavé páčení nad otevíracím systémem paletky mě po ránu spolehlivě odradí a radši sáhnu po jiné) 
Obsahuje 12 stínů, z nichž každý má 1.1g. Všechny až na černý vlevo nahoře jsou lesklé kovové a vypadají tak jako krémové stíny. Konzistencí mi připomínají stíny Infaillible od L'Oreal. Všechny, kromě toho
černého nezbedníka jsou krásně pigmentované, příjemné na dotek, až máslové a stačí jich maličko. Vydrží bez problému půl dne, samozřejmě že z bází, že ano. To už je tak trochu samozřejmost. Spodní řada při nabírání maličko práší.
Nezdá se mi, že by nějak rychle ubývaly, jak sem někde četla. Já mám tuhle paletku už něco málo přes rok a i když spodní dva růžové používám poměrně často, ubylo jich jen nepatrně.


Odstíny v této paletce nemají svá jména, což je škoda, protože se mi hrozně líbí, když má každý své jméno a celý dojem paletky je pak takový noblesnější, ale zase na druhou stranu chápu, že to dá docela zabrat vymýšlet pořád nějaké zajímavé názvy.




Paletku za příznivou cenu 290 Kč koupíte na e-shopu bestmakeup.cz

1 komentář: