18. června 2013

Before I Die

Dneska jsem utahaná jako malé kotě, ale na druhou stranu jsem nesmírně ráda, že koloběh přijímacích zkoušek na výšky mám tímto dnem za sebou a jestli mě zase nikam nevemou, tak jim na to milostivě a s úctou házím ten největší bobek, co můj pes zvládne vyrobit (Trochu morbidní já vím). Opravdu mě nebaví tahat se po celé republice sem a tam. A navíc mám sklony vybírat si obory s největším návalem zájemců. Teď mi to možná budete mít za zlé, ale přijde mi šíleně nefér způsob přijímaček "za vysvědčení" tak, že dotyčný, nebo dotyčná se dostaví, podepíše papír, ahoj, čau, tady máš plný počet bodů a nazdar. Stejné podmínky pro všechny bez výjimky. Zadarmo dneska ani kuře nehrabe a mě pak lezou oči z důlků při sledování tabulky zájemců s plným počtem bodů. Dyť to ani kolikrát nedosáhne nikdo z těch, co zkoušky musí psát. Nechci se tu ale rozohnit, tak už dost mých výlevů a teď vám naservíruju věci, které bych někdy v životě chtěla zkusit/navštívit/zažít...a že není ani trochu lehké vybrat 11 položek.

















2 komentáře:

  1. Ten nápad s obrázkama se mi moc líbí! Zvlášť, když bych se pod některé s chutí podepsala :-)
    A držím palečky, ať přijímačky vyjdou ;-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) já tenhle "tag" miluju, baví mě se dívat u jiných slečen zase na jejich sny.

      Vymazat