30. června 2013

Nasysleno za červen

Měsíc s měsícem se opět sešel, školáci odhodili tašky do koutů a já vám přináším své nákupy za červen. Ten byl hlavně ve znamení laků na nehty, kterých se mi sešlo celkem pět a většina mých nákupů je z Avonu. Do drogerie jsem minulý měsíc moc nezavítala a když už, tak nebyla žádná akce, na kosmetiku, která by se mi zrovna hodila. Takže se na to vrhneme.


1., 2., 3., 4. - První zelený je ještě z předchozího katalogu z letní ovocné kolekce, odstín Divine lime, další tři jsou z nejnovější kolekce inspirované letní hvězdnou oblohou, odstíny Celestial blue, Cosmic trip a Fiery sky.

5. Tento lesk mě hrozně lákal už od té doby, co jsem si objednala rtěnku ze stejné řady. Jeho odstín je jí totiž dost podobný a já jsem právě takovým výrazným a křiklavým propadla. Jeho konzistence je podobná želé, hezky voní a vůbec nelepí. Odstín Flirty pink.

6. Měla jsem štěstí v giveaway a vyhrála jsem tuto krásnou paletku 88 stínů. Je to takový ten klasický "no name" typ, na který si každá značka natiskne jen své logo, ale ty barvy jsou opravdu nádherné. Zatím jsem ji moc nezkoušela, ale určitě o ní brzo napíšu. Věřím, že bude lepší, jako ty velké palety od Elfu.

7. Miluju sprchové gely z Avonu a obzvlášť zelenou řadu Citrus Burst a když jsem viděla, že k této řadě je i tělový sprej ve stejné vůni, musela jsem ho mít. Není průhledný, musí se po nanesení rozetřít, takže nedoporučuju stříkat jej na oblečení.

8. Psala jsem o něm nedávno, všemi známý pískový Gabriella Salvete v odstínu 03 Intense coral.

9. Jela jsem s našima z Hradce Králové z přijímaček na výšku a v autě jsem se už nudila a tak, když jsme zastavili na benzínce, šla jsem se podívat po nějakém časopise na zabití času a viděla jsem, že u jednoho byl jako dárek stín od Essence (01 Fabulous).  Já doma žádný nemám, tak jsem si ho vzala na vyzkoušení a po sto letech si koupila Bravíčko a o nic jsem nepřišla, píšou tam pořád ty samé žvásty, jako za mých telecích let, ale jako milý bonus ke stínu svůj účel splnil.

2 komentáře:

  1. ten zelený lak vypadá úžasně! POřídila jsem si stíny v podobné barvě, akže si ho asi k nim pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Love the palette! It has such beautiful shades :D
    Don't forget to check my giveaway!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat