9. června 2013

MAC Vegas Volt

Rtěnka MAC Vegas volt se objevila nedávno v novinkách za květen a já vám ji dnes blíže představím. Klasické černé elegantní balení pro MAC rtěnky ze základní řady typické. Je velice skladné a pevné. Nemusíte se bát, že se vám rtěnka třeba v kabelce sama otevře. Já bych ji tam ale přesto nenosila, protože vzhledem k její nemalé ceně by mě dost mrzelo, kdybych ji nedejbože ztratila, nebo se jí něco stalo třeba vlivem vysokých teplot a tak.

Rtěnka voní příjemně po vanilce. Tato vůně je pro  rtěnky MAC ikonická a podle toho nejvěrohodněji poznáte, zda se jedná, nebo nejedná o fake, jelikož MAC je častým terčem veselých padělatelů a jsou čím dál víc nerozeznatelné od originálů.

Odstín Vegas volt je z řady amplified finish. Jedná se o výraznou korálovou s narůžovelým základem, čili jde spíš lehce do růžovo červené palety. Naprosto úžasný odstín na léto. Má přímo božskou krémovou texturu, která se nanáší na rty jedna báseň. Jednou přejedete a máte sytou barvu. Pigmentace je tedy samozřejmě výborná a na rty dostanete přesně takovou barvu, jaká je v tubičce. Přežije bez újmy menší svačiny a klidně i oběd, když jíte opatrně. Co je totiž kamínek úrazu je to, že s jídlem a pitím rtěnka mizí od středu rtů až vám zůstane né moc lichotivá "konturka". Takže pokud se chystáte na večeři, nebo rodinou oslavu, kde budete hodně jíst a pít, vemte si ji s sebou na případné opravy, nebo pokud se bojíte újmy v kabelce, jako já, jednoduše ji vynechejte, nebo naťupkejte jen lehkou vrstvu, aby nebyl ústup vidět tak radikálně. A nakonec ještě dávejte pozor, jestli nemáte na rtech šupinky, protože rtěnka se na ně nabalí, udělá cucky a nehezky je tak zvýrazní.

Sečteno podtrženo, rtěnka opět nezklamala a až na malé výjimky drží a drží. A já už se porozhlížím po další zářivé barvičce na léto. V merku mám odstín Morange.







A jak jste na tom vy a rtěnky MAC? Po jaké vaše srdce tuto sezónu prahne?


4 komentáře:

  1. Ta je báječná!!! Ideální odstín na léto. Jak píšeš, vůně jejich rtěnek je skutečně nezaměnitelná :) Mně přibyla nová MAC rtěnka v pátek, chtěla jsem nějaký nude odstín, kterých mám ve sbírce zoufale málo. Nakonec to vyhrála Viva glam V :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najít ten pravý nude odstín je opravdu oříšek někdy.

      Vymazat
  2. Já mám na mém pomyslném wishlistu Impassioned. Ale tato má vážně krásnou barvu.

    OdpovědětVymazat