20. června 2013

Letní osvěžení

(Článek jsem psala včera, ale minutku předtím, než jsem ho stihla upravit a publikovat, tak spadnul internet a já pak po jeho znovurozjetí už neměla čas, ho sem šoupnout a když už mám tak pracně sepsaný ten úvod, který pasuje na včerejšek, tak jsem ho nechtěla umazávat a ochudit vás tak o mé zážitky, ať pořád netlachám jen o kosmetice :D)

Vedra zatím vytrvale útočí. Včera to konečně vypadalo, že bude pořádná bouřka (miluju zvuky hromů v dálce), ale nakonec z toho nic moc až na pár blesků, hromů a kapek nebylo, takže se peču i dnes a řeknu vám, jít po ránu, kdy je teplota ještě jakštakš akorát a v aréně pěkně chládek (ehm tak 30 sekund po začátku hry se i ten příjemný chládek ztratí někde v dáli, páč lítáte jako blázni nabití adrenalinem) na laser game se třídou a pak vylézt zrovna v hodinu, kdy je největší  vedro je opravdu kumšt. A abychom se aspoň malinko schladily, přichystala jsem si dnes článek na téma balzámy/lesky, které mají chladící efekt.

Sešlo se mi jich doma hned několik, tak je z čeho vybírat. Začnu od těch, které chladí méně a to je Labello repair & beauty (fialové úplně vpravo). Chladí opravdu malinko, ale lehoučké osvěžení cítíte hlavně v závanu větru. Skládá se ze dvou různě barevných částí (jak můžete vidět na poslední fotce). Voní příjemně po růžích, podobně jako Labello Soft rosé, tohle ale nevoní tak intenzivně. Pozor teď ale přijde špatná zpráva, nedá se u nás sehnat, já si je pořídila přes jednu slečnu, která často jezdí do Rakouska (nebo Německa, teď opravdu nevím přesně)

Dalším je Labello mint & minerals, kde už název napovídá, že to bude něco osvěžujícího. Hned při prvním přičichnutí budete mít pocit, že čicháte k tubě zubní pasty. Přesně takhle totiž balzám voní i chutná. Má krásnou šmoulí barvu, ale nebarví do modra nebojte. Osvěžení už je lepší a intenzivnější a taky jej déle cítíte.

Balzám Figs & rouge je sice kelímkový, ale na za to v roztomilé malinké plechovce a je 100% organický. Ne jedna celebrita si jej oblíbila. Verze Peppermint & tea tree opět voní jako pasta na zuby. Konzistence je taková zvláštní a jakoby hrudkovitá a teď jak jsem zjistila se chudák vedrem roztopil a je z něj kašička. Ale ten chladivý efekt opravdu stojí za to. Stačí nanést jen malinko.

Když jsem si objednávala z Avonu kdysi první lesk z řady cool/plump pout, vůbec mě nenapadlo, že bude mít nějaký chladivý efekt a tak jsem se prvně divila co to je, ale ten pocit byl úplně úžasný. Šíleně mě bavil a mazala jsem si pusu snad každých pět minut. Největší zajímavostí na nich je, že mám celkem tři a i když jsou ze stejné řady, tak jeden z nich voní trochu jinak a taky má na tubičce napsáno plump pout, zatímco ostatní dva cool pout. Průhledný (první shora) voní intenzivně pepermintem, druhý třpytivý a třetí nude voní nějakou neidentifikovatelnou nasládlou vůní. Chladivý efekt je opravdu dost výrazný, ale zase nevydrží tak intenzivní dlouho, postupně se vytratí, ale i kdybych se měla mazat těch každých pět minut, jak říkám, šíleně mě ten efekt baví. A Avon navíc chystá nové odstíny na léto.

Posledním pánem na holení je už na blogu zmiňovaný Glamour gloss od Too Faced. Jeho efekt se moc neliší od Avoňáckýcz lesků, ale vydrží chladit nejdéle ze všech, které vlastním a to z něj tím pádem dělá vítěze v letním osvěžení.






Co vy a chladivé balzámy/lesky? Znáte nějaké, které tady nebyly zmíněné? 

Žádné komentáře:

Okomentovat