10. června 2013

Game Of Nails

Je tu zase nový týden a já jsem tu opět s dalším lakovacím postem v neonovém duchu. Jak už jistě o mně víte z předchozích postů, zamilovala jsem si poslední dobou neonky. Není to nic nového a neotřelého, ale mě tyhle krásné barvy zpříjemňují den, i když zrovna nesvítí sluníčko. Nejvíc miluju tu, která je přesně mezi růžovou a oranžovou. Jako jedinou z neonek nemám ráda tu jedovatou zelenou.

Tentokrát můj foťák nebyl absolutně schopný zachytit pravý odstín laku, byť jsem se ho pak snažila nasimulovat všemožnými filtry, ale ani tak se mi to nepodařilo. Představujme si tedy barvu růžového zvýrazňovacího fixu, přesně tak barva laku v reálu vypadá a na nehtech neskutečně září a pořád na ně musím čučet. A úplně nejhezčí je v kombinaci s bílým lakem, kterým na něj natisknete nějaký ornament.

Použité laky:
Four seasons posilovač nehtů
No name neonově růžový lak od Vietnamců
Four seasons vytvrzovač laků
Essence better than gel nails high gloss top sealer
Třpytivý prach

Ačkoliv se to může zdát, umělé ani gelové nehty nemám, jsou 100% přírodní :D 





Žádné komentáře:

Okomentovat