3. června 2013

Game of Nails

Vykročení do měsíce června letos připomíná jarní/letní počasí jen vzdáleně. Na většině území Čech řádí povodně a já jen čekám, až se to přižene i k nám na Moravu. Už mě to počasí vážně štve. Nic se nedá pořádně dělat. Vám, které postihly, nebo hrozí povodně držím palečky, aby se naše milé říčky zase rychle vrátily, kam mají a já Vám aspoň trošku osvětlím den jednou z mých dalších kreací. 

Poslední dobou se mi nechce na nehty malovat a vyrábět složité kreace, tak se uchyluji k decentním a minimalistickým designům.

Použité laky: 
Four seasons vápník na nehty jako podklad
Avon nailwear pro+ - Golden Vision a Starry Sky
Essence nail art special effect topper - 02 Circus Confetti 
Essence better than gel nails top sealer high gloss






3 komentáře:

  1. Počasí je děs, zvláště jeho následky. Ze stavu pražské zoo se mi chce brečet :/ Teď k nehtům...nelze říci nic jiného než DOKONALÉ! Je to nápadité, moc se mi to líbí. A moc se mi koneckonců líbí i tvůj blog (nejen díky jeho lehce vesmírné tematice :D), stávám se odběratelkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já trpím za ty nebohé zvířátka :( Doufám, že z toho rychle vzpamatují a neponesou žádné následky.
      Děkuji a doufám, že se ti tu bude líbit :)

      Vymazat