16. června 2013

Avon Ideal Flawless pěnový makeup

Přeju hezké nedělní poledne.

Dnes přicházím s recenzí na pěnový makeup Avon Ideal flawless matte mousse.

Balení je skleněná nádobka s černým šroubovacím víčkem, což jsem samozřejmě já stará skleróza zapomněla vyfotit pohromadě. Obsah kelímku je 18 gramů a stojí v průměru kolem 179 Kč. V nabídce je 5 odstínů, já mám jako vždy nejsvětlejší Ivory. Někomu by možná kelímkové řešení mohlo vadit, ale pěnové makeupy jsem snad ani v jiných typech balení neviděla kromě "veleúžasného" Maybelline.

Kelímek má dost široké hrdlo a tak, pokud nanášíte makeup prsty, není problém nabrat si potřební množství. Ty, které raději nanáší makeup štětcem, jako já, nemusí vůbec řešit, jak je kelímek velký. Konzistence je opravdu pěnová a lehoučká, na dotek sametově hebká. Při rozetření ještě příjemnější. Kryje spíš středně, dá se vrstvit, ale s krytím to nepomůže. Krásně sjednotí a zmatní pleť a dlouho vydrží. Odstín mi sedí dokonale, tak prosím omluvte absenci swatche na ruce, poněvadž na ní nebylo na fotce nic vidět. Makeup také lehce a příjemně voní, ale nemusíte se bát výrazné otravné parfemace.

Já tento makeup používám teď v parném počasí, když potřebuju občas něco zakrýt, nebo jen sjednotit pleť. Nemám totiž v létě ráda ten pocit těžkého rozteklého makeupu a tenhle lehoučký ani na tváří necítíte.






Žádné komentáře:

Okomentovat