17. června 2013

Game of Nails - Ombré stiletto

Taky se vám v těch vedrech nechce vůbec nic dělat? Já mám teplo a sluníčko ráda, ale takové extrémy, když s vás po vystrčení nohy z baráku poleje vedro a můžete ždímat oblečení, to už je na mě trochu moc a v létě bude ještě hůř. A co teprve cesty autobusem a MHD, to je peklo. Autobus s mini okýnkama, které sotva vidíte a klimatizace se tváří, jakože o ničem neví. Ještě ten týden to vydržím.

Dnešní fotky se mi moc nevyvedly, ale to sem si bohužel všimla, až když jsem měla nehty nalakované úplně jinak. Rozhodla jsem se pro menší změnu a zkouším stiletta a musím přiznat, že se mi líbí a pro mé nehty je to i praktické. Mám totiž ráda dlouhé nehty a moje se začínají při určité délce na okrajích ohýbat a tím se tedy tak nějak samy tvarují do špičky. Jenže mě to ohýbání štve, špatně se lakovaly a vždycky jsem stokrát otevírala a zavírala lahvičku s lakem, když jsem si všimla, že nemám kousíček nalakovaný.

Laky: 
Four seasons vápník na nehty
Avon nailwear pro+  Real red
Avon nailwear pro+  Licorice
Four season vytvrzovač laků
Essence better than gel nails high gloss





4 komentáře:

  1. Nalakované to máš moc hezky, ale já nevím. Mě se se tento tvar nehtů vůbec nelíbí. Sama nejraději nosím krátké nehty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že to vypadá na pohled trochu creepy, ale já jakožto fanda upírů a podobných stvoření se v tom cítím celkem fajn a jak říkám pro mě je to jednodušší volba, jak si nechat dlouhé nehty :)

      Vymazat
  2. Mně se tvůj tvar líbí (a samozřejmě i nalakování), ale sama bych ho asi nenosila - připadala bych si s takovými nehty hrozně nemotorně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zase přesně to samé říkám o gelových nehtech :D každý jsme jiný :)

      Vymazat