5. června 2013

Wet N Wild paletky očních stínů

Tak to vypadá, že přece jenom se počasí trochu uskromnilo a za chvíli vyleze i to sluníčko. Já mám dnes pro vás recenzi na oční stíny Wet N Wild, známé spíš za oceánem, protože u nás jsou těžko dostupné.

Značka Wet N Wild je v Americe běžně dostupná drogérková značka. Jejich sortiment je poměrně rozsáhlý a zaměřený pouze na dekorativní kosmetiku a doplňky, jako je kabuki štětec, ořezávátko a podobné nezbytné věcičky.

Já měla štěstí a tak nějak se mi do rukou dostaly hned tři paletky očních stínů, které jsou u této značky asi nejvíc známá věc. Jedná se o dvě tria - Silent Treatment a Knock on Wood a jedna osmi stínová paletka - Comfort zone.

Balení je klasické plastové na drogérkové značky běžné. Co oceňuji a u nás už na to také začali přistupovat, jak jsem si všimla zejména u řasenek - zadělaná balení tak, abyste měly jistotu, že nikdo před Vámi do produktu nestrkal své nenechavé pazoury. 
Víčka jsou průhledná a lehce tak poznáte, kterou paletku berete. Obsahují malý pěnový aplikátor a malý štěteček. Oba jsou ale nepoužitelné. Pěnový aplikátor je tak malinký a měkký, že nemáte šanci se s ním nalíčit a štěteček jak prťavý, tak nesmírně oškubaný, každý chlup jinak dlouhý. Na zadní straně jsou vždy malé tipy na líčení, ale já se podle nich nikdy neřídím.
V jednotlivých stínech je vždy vyražené, k čemu který odstín slouží. Máme tady Eyelid (na pohyblivé víčko), Crease (do záhybu pro plastický efekt líčení) a Browbone (rozjasňovač pod obočí). U větších palet je pak ještě Definer (tvoří se s ním linka těsně u řas). Nápisy se ale časem ošoupou, ale to už budete dávno vědět, kam která barvička patří.
Samotné stíny jsou perfektně pigmentované a na oku vypadají přesně tak, jako je vidíte v balení. Vydrží s bází krásné a výrazné celý den. Prašnost stínů se barva od barvy liší, některé práší více, některé méně. Nejvíce práší paletka Knock on Wood. Všimla jsem si také, že se těžko blendí v záhybu oka. Udělá vám to nejdřív ostrou čáru, která se pracně roztírá do ztracena. Zabere mi to vždycky hodně času, ale nakonec to nějak rozblendím, ale docela mi to vadí.

Každopádně na drogérkové poměry je dost slušný výkon a je velká škoda, že se u nás neprodávají. Bez problému by totiž mohly většinu stínů, co u nás drogérky nabízí, strčit do kapsy.
Mívala je na e-shopu Kája z Plum Foolery, ale někam se poslední dobou poděly a už je v nabídce nemá. Třeba se jednou vrátí.










A co Vy a Wet N Wild? Toužíte, zkoušíte, přehlížíte?


5 komentářů:

  1. Musím se přiznat, že mě tyto stíny asi nikdy moc nezaujaly. Obecně totiž stíny moc nepoužívám, takže je ani moc nekupuju. Ale musím říct, že se mi moc líbí paletka Silent Treatment, ten taupe stín mi přijde podobný jako Satin Taupe od MACu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten miluju nejvíc, vypadá fakt moc pěkně na očích :)

      Vymazat
  2. Knock on wood (ačkoliv nejvíce práší) bych asi využila, přesně takmovéto barvy mám na svých víčkách nejraději :)) Nicméně podobných barve mám docela dost, takže se bez nich asi obejdu. Mě se a této značce vždy líbilo to, že má na jednotlivých barvách napsané, na co je máme použít. sice bych se tím neřídila, ale přijde mi to roztomilé :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu nápaditý a milý detail, to uznávám.

      Vymazat