24. června 2013

Game of Nails - Gabriella Salvete Stars enamel

Určitě všichni znáte novou kolekci laků Stars enamel od Gabrielly Salvete, s kterou se v poslední době roztrhnul pytel. Populární jsou díky speciálnímu efektu tekutého písku, který vytvoří po zaschnutí. V nabídce jsou zatím čtyři odstíny, které už se právě v těchto chvílích rozrůstají o dalších pět a lze je postupně už najít v drogériích.


Z původní čtveřice mě zaujal jako jediný odstín 03 Intense coral. Zbývající tři jsou pro mě nudné a fádní. Tento je ale šťavnatý a nádherně křiklavý. Kryje už v jediné vrstvě, zasychá do matného a drsného povrchu, který je na dotek velmi příjemný a zvláštní. Na sluníčku se krásně rozzáří. Nikdy jsem nic takové neviděla a pořád jsem si nalakované nehty musela zvědavě prohlížet. Obdivuhodná je i jeho výdrž. Ani jsem nepotřebovala jej fixovat mým oblíbeným vytvrzovačem Four seasons a držel mi celých pět dní neporušení, ale ani po tom se nezačal olupovat, jen malinko ustoupil ze špiček nehtů. 
I přesto, že obsahuje velké množství třpytek, odlakovává se velmi lehce, jako klasické netřpytkaté laky, stačí jen nešetřit odlakovačem.
Cena v drogériích se pohybuje kolem 60 Kč a já už se porozhlížím po nových odstínech, protože ty mně zaujaly mnohem více, než původní.









 Také jste podlehly efektovým lakům?


Žádné komentáře:

Okomentovat