6. června 2013

E.l.f. Baked blush Pinktastic

Krásné SLUNEČNÉ čtvrteční odpoledne.

Zapečené tvářenky e.l.f. jsou poměrně novým přírustkem do řady Studio. Ta mi z celé nabídky připadá nejlepší a nejkvalitnější a dost často se snaží duplikovat obaly, nebo odstíny známější a dražší značky Nars. V případě této tvářenky, mě ale jako první napadlo, že vypadá jako loňská limitka MAC Heavenly creatures.

Obal je klasický plastový s průhledným vrškem, což usnadňuje rozeznání odstínu v případě, že vlastníte víc těchto tvářenek. Celkem jsou v nabídce čtyři odstíny. Balení se lehce otvírá, ale v kabelce se samo neotevře. Víčko je lehce vypoulené a po otevření je tvářenka ve tvaru kopečku. Zapečená je pevně, nerozpadá se, ale trochu práší. Základní barva odstínu Pinktastic je šampaňská a v ní jsou zapuštěné pramínky růžové. Dohromady to tvoří hezký lehce mramorovaný vzhled.

Dostávám se k jádru věci a to: je to vůbec tvářenka? E.l.f. sice uvádí tento produkt jako tvářenku, jenže na tvářenku je tohle příliš světlé a lesklé. Třpytky neobsahuje, je to spíš kovový lesk. Nejlepší využití tohoto odstínu je jako rozjasňovač a jaký panečku. Drží celý den jako přibitý a můžete lehce korigovat množství a intenzitu lesku. Vůbec neubývá, takže i když je ho 6 gramů, tak vydrží navěky věků a za 97 Kč? Skvělý kup.






4 komentáře:

  1. Vypadá hodně zajímavě. Měla jsem pár věcí z Elfu, ale nic mě nezaujalo natolik, abych si to nechala, takže jsem je poslala dál, nebo vyhodila. Ale tato tvářenka/ rozjasňovač se mi vážně moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jsem Tvá nová čtenářka! :-)
    Máš to tu moc zajímavé a super články!

    DIA - http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě tu a doufám, že se ti tady bude líbit :)

      Vymazat