4. května 2013

Avon Shimmer Tips Řasenky

Tyhle tři roztomilé třpytivé věcičky už mi nějaký pátek leží v šuplíku a protože se blíží letní sezóna plná třpytu, lesku a sluníčka, tak vám je dnes ukážu.

Samozřejmě miluju všechno třpytivé a blýskavé a tak když na mě jednou v katalogu vykoukly tyto krásky, chtěla jsem je vyzkoušet. Řasenky se mají nejspíš primárně používat na oživení klasicky nalíčených řas nejprve černou/hnědou řasenku. To bych ovšem silně nedoporučovala, pokud si nechcete zasvinit tady tyto řasenky. Mají totiž gelovou konzistenci a tak na sebe jejich kartáčky naberou černou barvu z klasické řasenky a z třpytivé krásky byste měli rázem nevzhledně vypadající špinavé "cosi". Zejména by to hodně zničilo tu krásnou průzračnou (první z hora).


Vraťme se ale k základům. Balení vypadá jako u klasických řasenek. Tuba je průhledná a tak se můžete kochat třpytkama. Obsah je 6ml u každé. Kartáček, dá-li se tedy v tomto případě tak nazývat nemá štětinky, ale vypadá spíš jako ta "vařečka" na med v menší verzi. Tady nastává problém č.1. Kartáček nabere produktu zbytečně moc a řasenka potom shlukuje řady do trsů. Nevypadá to však jako nechvalně proslulé "muší nožky", ale spíš jako byste měly mokré řasy. Mě se to svým způsobem líbí, ale spíš tak někam na party, nebo k bazénu. Voděodolná sice není, ale když do toho bazénu skočíte, nebudete mít nikde žádné šmouhy, protože řasenky samy o sobě moc výrazné nejsou a dodají spíš jen třpyt. Odličuje se velmi lehce, stačí jen přejet a je po parádě. Horší je zbavit se neposlušných třpytek.

Další věcí je, že při nanášení jak je na kartáčku moc velké množství, opatlává všechno kolem, takže pak máte místo nalíčených řas jako bonus skoro oční linku.


Na sluníčku se nádherně blyští, na oku už to ale tak krásný efekt není.


Řasenky se sem tam v letní sezóně objevují v katalogu Avonu, tak pokud se vám líbí efekt mokrých řas, neváhejte a směle do ní. Já tak nějak stále váhám, zda je mám ráda, nebo ne. Mě se nejvíc líbí nanesená jen na spodních řasách, které tolik neslepí a v kombinaci s černou řasenkou na horních je hezkým oživením.









Žádné komentáře:

Okomentovat