17. května 2013

Avon ultra color rich matná rtěnka

Přeju příjemný páteční podvečer, i když trochu chladný. (Samozřejmě, že zase se to na víkend musí pokazit, jak jinak) Tak vám dneska povím o nové rtěnce Avon. Ten vydal nedávno 5 nových matných odstínů, takže žádné otravné třpytky, které oxidují snad u všech Avoňáckých rtěnek, které se mi dostanou do ruky.

Nové matné odstíny v nabídce jsou:
Coral Cashmere

Camel

Matte Kiss

Pink Cuddle

Matte Crimson

obrázky z: avoncosmetics.cz

Já si pořídila odstín Coral Cashmere, který už názvu napovídá, že jde o nádhernou korálovou barvu.


Rtěnka je v klasické černé tubě, která vypadá velmi elegantně a líbí se mi i detail v podobě vyraženého názvu Avon v samotné rtěnce. Konzistence je krásně krémová a velmi dobře se nanáší, jde to jako po másle. Na rtech je příjemná, necpe se do vrásek a je krásně pigmentovaná, tak nemusíte šmrdlat po rtech půl hodiny, než vám to nahodí nějakou tu barvu. Jak už jsem zmínila na začátku, neobsahuje žádné třpytky, ani shimmer, je opravdu matná. Ovšem bezprostředně po nanesení je spíš krémová a teprve, až se usadí a horní vrstva se trochu setře, pak je matná. Dostávám se k výdrži, která mě velmi mile překvapila. Rtěnka vydrží až 4 hodiny a ještě potom je stále znát, že nějakou rtěnku máte, ale už jen spíš lehký nádech, ale pořád tam je, což vede k tomu, že může trochu vysušovat i když Avon uvádí, že rtěnka obsahuje vitamín E a jojobový olej. Nicméně na rtěnku z Avonu je tohle úctyhodný výsledek a já vám ji vřele můžu doporučit. Škoda jen, že nejsou v nabídce spíš letní odstíny, ostatní 4 mě vůbec nezaujaly, přijdou mí spíš podzimní.
Cena rtěnky se katalog ad katalogu může trochu lišit, nejčastěji ji ale lze sehnat za 99 Kč.



 A zde ještě rtěnka v akci








2 komentáře:

  1. Ta korálová je fakt nádherná,asi ji vyzkouším.Ten odstín je super,takový jemný,letní.Korálové odstíny miluju,ale většina na mně vypadá dost křiklavě,tenhle je ale lehoučký.Původně jsem nad katalogem uvažovala o odstínu Pink,ale tady vypadá dost tmavý,do fialova.Takže korál to vyhrál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se hrozně líbí, že v něm nejsou žádné třpytky, ani shimmer. Miluju krémové barvy, spíš víc matné a tahle všechno splňuje.

      Vymazat