15. května 2013

Music is my life TAG

Jsem tu s dalším tagem a tento se líbí snad ze všech nejvíc, které jsem viděla. Určitě každý z vás nevydrží jediný den bez hudby. Já si nejvíc ujíždím na metalové vlně, takže u mě nečekejte žádné One Direction, Justina Biebra, nebo Nicki Minaj.

Při mém pravidelném brouzdání jsem na něj narazila u Lucifrid a Color Beam, tak jsem si ho také vzala do parády. A o co v tomto jednoduchém tagu jde? Odpovědět na otázky s pomocí názvů písniček od jednoho oblíbeného interpreta a každý by měl přijít s novým a neokoukaným interpretem, aby se netočili pořád ti stejní dokolečka.

AVANTASIA

Jsi muž či žena?
Angel Of Babylon


Popiš se:
Another Angel Down


Jak se citíš?
Lost In Space (mj. odtud název blogu)

Kde momentálně žiješ?
Where Clock Hands Freeze


Kdybys mohl/a jít kamkoliv...
Into The Unknown


Oblíbený typ transportu:
The Runaway Train


Tvůj nejlepší přítel:
Savior In The Clockwork


Ty a tvůj nejlepší přítel jste:
Serpents In Paradise


Jaké je teď počasí?
Shelter From The Rain


Oblíbená část dne:
Down In The Dark

Kdyby byl tvůj život TV show, jak by se jmenovala:
What's Left Of Me


Čím je pro tebe život:
The Great Mystery


Tvůj vztah:
Alone I Remember


Čeho se bojíš?
Spectres


Jak bys rád/a zemřel/a:
Death Is Just A Feeling


Jaký je současný stav tvé duše:
The Wicked Symphony


Tvoje motto:
The Story Ain't Over

Žádné komentáře:

Okomentovat