29. května 2013

Wishlist

Hrozně ráda nakukuju, čím ostatní slečny chtějí obohatit své kosmetické sbírky a samozřejmě, že i já mám také na svém seznamu pár věci, po kterých toužím i když těžko říct, jestli si je splním všechny do jednoho.


Balzámy EOS - Lákají mě už hrozně dlouho a už už jsem na vánoce skoro koupila limitku Alice in Wonderland, ale pak jsem si to nějak rozmyslela a nemám zatím žádný balzám. Líbí se mi roztomilé balení a přírodní složení.

Tarte Amazonian clay blush - Tyto tvářenky vídám často u zahraničních blogerek a ráda bych je také vyzkoušela. Bohužel se hůř shání.

Urban Decay - legenda blogosféry s nejlepšími stíny jaké si dokážete představit. A já stále nevlastním ani jeden. Netoužím ale po klasikách z rodiny Naked, nepotřebuju mít hnědou 10x jinak za hřísné peníze. Když už připlatit, tak nějakou hezkou barevnou paletku. Líbí se mi například Books of shadows edice. Trocha tělovek a trocha barev v jednom.

Benefit Hervana - Nejdokonalejší tvářenka, jakou jsem kdy viděla. Když jsem ji poprvé spatřila na vlastní oči, byla jsem úplně unešená (To víte, nemám Sephoru za barákem :D ). Nejspíš poprosím Jezíška na vánoce.

Bourjois oční stíny - Z levnějšího soudku bych ráda vyzkoušela pověstné zapečené stíny, které je téměř nemožné vypotřebovat. Kdo si má ale z tolika barev vybrat? :D

YSL Rouge Volupté - Upřímně je mi trochu proti srsti dávat za jedinou rtěnku skoro čtyřmístnou sumu, ale ten obal je prostě dokonalý a já jsem hrozně zvědavá, jaká tato rtěnka vlastně je. Všude o ní čtu, ale nikdy jsem ji ještě nezkoušela. Tohle bude asi trochu masáž ze strany beauty blogerek a youtuberek O:)

MAC - Propadla jsem zářivým výrazným barvám rtěnek a odstín Morange je dokonalým odstínem na léto plus k mým vlasům alá "kissed by fire" by to bylo tip ťop.

Real Techniques - Už mě moc nebaví ty moje "kopejtka" od E.l.f.u. a chci pořádné štětce. 

Žádné komentáře:

Okomentovat