31. května 2013

Nasysleno za květen

Květen je u konce a je na čase udělat menší ohlédnutí za nákupy v tomto měsíci.
A co je u mně nového? V květnu kralovala nákupům dekorativní kosmetika.


1. Paletka Sleek Showstoppers, o které jsem nedávno psala. Úžasné barvičky, jak neutrální, tak divočejší.

2. Nová rtěnka z Avonu extra lasting, odstín Nude blush, která mě zatím nějak neohromila. Čekala jsem jemný neutrální odstín a realita je taková, že je to něco mezi měděnou a bronzovou a má divný shimmer. Každopádně ji ještě trochu proklepnu.

3. Tady jsem naopak více, než nadšená. Rtěnka MAC v odstínu Vegas volt z řady satin finish je dokonalá. Nádherná jasná korálová barva s narůžovělým základem. Vydrží dlouho a je příjemná.

4. Popravdě, tohle je moje vůbec první řasenka z drogerie. Odjakživa jsem si vystačila s řasenkama z Avonu a nikdy jsem si nestěžovala. Rocket volum' jsem si koupila díky akci v Rossmannu, kdy byla v balení s Color tattoo a dohromady to teda bylo více, než výhodné za 160 Kč nechte to tam :D Zatím jsem ji nezkoušela, mám teď rozdělané tři řasenky a první je musím vypotřebovat a pak se vrhnu vyzkoušet tuhle.

5. Rozjasňující perly na tvář od Avonu mám zase díky akci nákupu jakéhokoli výrobku z nabídky. Byly v sadě s leskem na rty (Tím v tubě s modrýma třpytkama, které mají opticky vybělit zuby. Na lesky je ujetá mamka, tak ona brala lesk a já perly.) K sadě byla ještě roztomilá taštička. (Shodou náhod ve stejné barvě, jako Vegas volt rtěnka.)

6. Color tattoo v odstínu Pink gold, které byly součástí balení s řasenkou Rocket volum'.

7. A samozřejmě, že jsem si nemohla nechat ujít opěvované Rimmel Apocalips, který jsem si pořídila v odstínu 100 Phenomenon a mé dojmy jsou víceméně kladné a "lak" je strašně příjemný a hezky voní.

A nakonec ještě na fotce nezachycený Senzabox, který ale už všichni beztak znáte horem dolem a tak s ním nemusím prudit ještě já.

A co vy? Jaké novinky se v květnu přidaly k Vaší sbírce?

12 komentářů:

  1. Co mi to děláš? Rtěnka od MACu má krááásnou barvu, je to přesně to co už nějakou dobu chci. Ach jo. Jinak parádní nákupy. Řasenku Rocket volum mám taky a je jsem s ní hodně spokojená. Tyto CT jsou mé první a teda nečekala jsem, že budou až tak růžové. Snad je unosím v létě ( pokud nějaké bude ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ta pravá letní barva rtěnky, jakou jsem vždycky chtěla. CT jsou super, akorát mi přijde, že je jich v tom kelímku docela málo, na to kolik běžně stojí. Chtěla bych zkusit ještě ty druhé modré, ale jaksi na ně nikde nemůžu narazit.

      Vymazat
  2. Ta paletka od Sleek je nádherná:)

    OdpovědětVymazat
  3. That eyeshadow palette looks pretty :)
    And don't forget to enter my Summer Giveaway! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tu dlouhotrvající rtěnku od Avonu mám a ve stejném odstínu Nude Blush.S nude odstinem to nemá nic společného,je to výrazný teplý ton který spíš připomíná měď.Ten shimer mi osobně neva,ale odstín je katastrofa.Nanesený na rtech dělá dojem parádně žlutých zubů:-((((((Mně sluší právě studené nebo nude odstímy,takže jsem zklamaná.Jinak výdrž super,fakt se nerozpíj,na rtech nežmolkuje neflekatí.Výborně se nanáší a pocitově je velmi příjemná.Vyzkouším ještě odstím Forever Pink.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli by i u rtěnek zavést, to co mají u laků. Takovéty symboly mrňavé, které uazují, jestli je lak brokátový, lesklý a tak. Ono se tu rtěnek dost blbě pozná, jestli ten shimmer má, nebo nemá :( Já skoro vždycky trefím na shimmer :D

      Vymazat
  5. Jééj.to jsou super nákupy. Závist:)..a máš dobrý vkus. Krásný blog, budu tvůj pravidelný návštěvník:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj taky hlásím své pravidelné návštěvy!!Kdybych sem byla bývala vlezla dřív nemusela jsem se teď vztekat nad bronzovou rtěnkou "Nude Shimmer" Extra Lasting:-))).Tak hodně úspěchů na kosmetickém poli!

    OdpovědětVymazat