27. května 2013

Game of Nails aneb NOTW

Už tu máme zase pondělí a s ním nový týden plný ošklivého počasí, které nepřipomíná jaro ani vzdáleně. A navíc jsem se dnes dozvěděla, že kvůli státnímu svátku v Americe, byla nová epizoda mého nejoblíbenějšího seriálu odložena o týden.

Ano jedná se o úžasný fantasy seriál Game of Thrones (Hra o trůny), jehož jsem velkou fanynkou a tak jsem svou vášeň přenesla i na nehty. Protože všechny motivy jsou na vykreslování složité, vytiskla jsem si zvířecí zástupce nejčastěji zmiňovaných rodů - Starků, Baratheonů, Lannisterů a Targaryenů.

Jako zelený základ jsem použila Avon color trend - Mint ice, který je mimochodem hrozný. V první vrstvě skoro vůbec nekryje, dělá nevzhledné čáry. Musela jsem natřít 3 vrstvy, někde i 4! a Nevydrží taky nic moc, hned druhý den se začal šoupat a to i s nadlakem Four seasons a Better than gel nails! Absolutně nedoporučuju laky z řady Color trend.

Na zaschlý zelený lak, jsem nalakovala jednu vrstvu nadlaku Four seasons a ještě do mokrého přilepila vystřihlé obrázky. Ty jsem pak orámovala černým lakem Avon - Licorice. Pak už jen pár vrstev Better than gel nails od Essence a dílo je hotovo.





A co vy? Také tak milujete tento seriál? A také vás štve fakt, že sotva si oblíbíte nějakou postavu a ona vzápětí zemře?

4 komentáře:

  1. Jelikož se vždycky zamiluju do záporáků...jsem na smrt svých oblíbených posav docela zvyklá :/ :D Jinak seriál znám, ale nekoukám na něj - jsou na něm závislí snad všichni ze třídy, ovšem já mu nechci proapdnout :D Každopádně....smekám. Inspiruji se a udělám to samé, ale na motivy Star Wars :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se naštěstí zamilovala do postavy, která vypadá, že mohla všechno přežít, tak snad se nad ním George Martin smiluje :)

      Vymazat
  2. Miluju ten seriál a nejradši mám Renlyho! :D Bohužel teda, po něm už tam zbyla jen ta malá vyzáblá kudrnatá bitch, která mě pěkně irituje, především tím, jak se liší od knižní předlohy :D Nicméně.. to je fuk :D nehty jsou super, musím vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já už se nemůžu dočkat na čtvrtou sérii, už aby bylo jaro :D

      Vymazat